Jag är tillbaka!

Hej!

Äntligen är jag tillbaka med bloggandet. Jag har varit på en skönt sommarlåv! Jag har varit i italien med min familj och så har jag varit på mitt landställe på Öland. Och jag har saknat er sååå mycket!!! När jag loggade in på panfu märkte jag många saker
1. det fans mycket nya kläder
2. kruco hade börjat förvandla sten igen
och mycket mer.

Och snart börjar skolan igen. På mårnana nu vaknar jag ca tio men snart måste jag gå upp sju fyyyy!!!!
Ni får gärna skriva i kommentarena när ni vaknar på mårnana och hur ni kommer ha det när ni går upp sju på mårnana.



ses snart mvph bonggos!!!

Kommentarer
Postat av: Goldy

Idag vaknade jag kl 8, jobbigt! Fast sen kommer jag att få gå upp tio i sju, det är ju ännu jobbigare!

2010-08-09 @ 10:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0