Tack goldy!

Hej! Jag ville bara tacka en som läser min blogg mycket och skriver jätte snälla kommentarer! Han heter Goldy. Han är som en solstråle i solens ljus! Jag har skrivit en liten dikt till honom och här kommer den.


Han är som en solstråle i ljusets sken och blommorna sjunger när han står på ängen. Träden slår ut alting blir som ett paradis och Goldy dansar!

Den var inte så lång men den var vacker. Om nån av er vill att jag ska skriva en dikt till er som jag gjorde till Goldy så skicka en kommentar ch säg det.

mvph bonggos!

Kommentarer
Postat av: Goldy

Hej bonggos!

Jag vill bara säga en grej utan att vara dum, men jag är en tjej. Hihi! Det gör inget för du är ju så snäll och skriver till och med en dikt till mig.

Tack så jätte mycket!

Från en väldigt tacksam och glad tjej, Goldy!

2010-08-28 @ 08:45:59
Postat av: miis

jag vill att du ska skriva en ikt till mig!!!

:):)<3= hjärta

<3<3<3

din blogg är jätte fin........

hälsningar ja det kanske du redan vet men ändå från miis!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-08-29 @ 13:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0