Fest ikväll!

Hej alla pandor!:P

Ikväll ska jag på fest i en sal!
Två av mina klasskompisar gör den! Vi ska väl dansa tryckare:S leka och äta:P
Jag ska sminka mig det ska bli roligt. Min storasyrra ska sminka mig så jag hoppas att hon är bra på sånt!:)
Gillar ni att gå på fester? Det jag jag. Eller jag ÄLSKAR det! Man har så kul.
Jag har inte dansat tryckare så många gånger men jag har det så jag hoppas att någon bjuder upp mig:S:P
Bogno får inte vara med på såna baler än. Han är för liten.
Jag har inte så mycket smink jag har maskara och läppglans(mycket läppglans).

Det står festprisse längst ner där. Det betyder att man älskar att festa.

mvph bonggos:);):P:D

ps. glöm inte att skicka in en vinterbild till mig ni kommer vinna ett pris om ni vinner.
Min mail är [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0