Gjort slut!

Hej alla pandor:(

Idag gjorde jag slut med _Edward_:(
Jag kände inte för att vara ihop längre och att vi träffades alldrig på panfu:(
Nu gäller det bara att träffa någon ny kille.
Ja vet! Om du är en söt gp-kille så kan du skriva en kommentar men då måste svara på de här frågorna:

Hur ofta är du inne på panfu?
Vilken level är du på?
Är du barnvänlig??
Gillar du att pussas?
Är du snäll?
Hur gammal är på panfu?

När jag har titat på kommentarena så väljer jag ut en som jag passar med mig. Sen kan den och jag träffas på panfu och vi kan prata.

mvph bonggos:):P;):D


Kommentarer
Postat av: Goldy

Hej Bonggos!

Hihi jag är en tjej (vet du nog) och så har jag en kille. Men jag kommenterar för att jag tycker det är synd att du gjort slut med Edward. Vad ska Bogno säga? Om det blir problem så kan jag alltid hjälpa till, det vet ni säkert. Bogno måste ju få umgås med både sin mamma och pappa. Bara så att ni vet.

Kramar Goldy

2010-12-07 @ 07:54:40
Postat av: pompomkitty

Hej besök gärna min nya blogg

http://pandatjejen.blogg.se/



//Pompomkitty

2010-12-07 @ 17:05:10
URL: http://pandatjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0