Snart kommer det stora brölloppet!!!!!!

Jag och _Edward_ ska gifta oss snart jag bärettar det om ett par dagar vilken tid och så det är så spännande visst älskling ! Jag gumman. Vi kommer att vara i balsalen det är iallafall bästemt och jag kommer se ut så hära......




Visst är jag söt älskling!!!! Jag det borde nog räcka. Hahahha skoja du är jätte fin! Men det var inget roligt skoj hmhmhmhm. Oj förlåt gumman jag skojade bara det var ett simpelt skoj förlåt! Jag gotar din ursäkt. Mmmm tack gumman men vi måste fixa nu gumman. Ja det måste vi hej då alla pandaälskare mvph _Edward_ och bonggos!!!!!

Kommentarer
Postat av: Pauolina



Jag skulle vilja se Edward i sina brölloppskläder...

2010-06-14 @ 14:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0