Slut på lovet:(

Hej alla pandor!

Visst har jag skrivit att jag hatar söndagar för att jag vill ej gå i skolan på måndagen(?)
Iallafall det är slut på lovet:(:(:(:(:
Det gick ju jätte fort:O Men jag årkar inte gå upp så tidigt. (kl. 7.00)
Åååååhh:@ Varför kan inte skolan börja klockan tio istället:(
På lovet sov jag ju till klockan åtta nio typ:) Det var skönt men nu blir det ej skönt:(
Gillar ni skolan? Jag gör det ibland jag gillar de här:

Bild,slöjd,matte och jag tycker ganska mycket om idrot.



mvph bonggos!


Kommentarer
Postat av: Eppelskrutt

HUR I HELA FRIDEN FICK DU UPPDELAT INLÄGGEN?? :O

Har försökt och försökt men det har aldrig gått, HUR har du lyckats?? :) Svara på min blogg. ^^



//Eppalskrutt

2010-11-07 @ 21:10:21
URL: http://panfueppel.blogg.se/
Postat av: yukati

boggnos du e min nya mamma du kan fråga edward och bognoo!!!:DDDD

//yukati

2010-11-08 @ 17:25:13
Postat av: miis

2010-11-08 @ 17:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0