Stenens hemlighet del 4 slutet!

Del 4.

Kvinnan skrek åt dom! Noel blir vettskrämd och nästan svimmar.

Kvinnan går fram till bordet och drar Noel till säg och kvinnan säger

- Var inte rädd du är i säkerhet här.

- Ok men vart ska vi? Frågar Noel.

- Det var min man som skickade brevet till dig. Svarar kvinnan.

- Dom där männen är bara skurkar som inte har någon hjärna.

- Men vart ska vi? Frågar Noel lite irriterande.

- Till mitt hus där kan du ge stenen tillbaks. Svarar kvinnan.

När de är framme går de in och då ser Noel en man som läser tidningen.

Mannen kommer fram till Noel och Noel ger stenen till honom.

- Tack för att du har tagit hand om Sara åt mig, Säger mannen.

- Vem är Sara?? Frågar Noel.

- Stenen, stenen heter Sara, svarar mannen.

När Noel kommer hem lägger han sig i sängen och somnar.

 

Hoppas det var en bra saga!

Mvph bonggos!:):P:D;)

Ledsen att jag inte skivit på länge:(


Kommentarer
Postat av: poppsy

Askonstig saga!!!!!!!!!!!

Dålig och konstig

2010-12-04 @ 13:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0