Bonez är tillbaka!!!!

Hej alla pandor!


Bonez är tillbaka i panfu
Carl Caruso såg honom kila bakom slottet! Han sprang till Max och Ellas koja för att berätta vad som han hade sätt.
Om Bonez är tillbaka så kan han ju fånga in pokopetsen igen.
Det är INTE bra! Jag älskar pokopetsen jag vill inte att mina pokopets ska vara med i nått sånt!
Jag tycker alla ni som har pokopets ska vara på sin vakt!




Är han inte rädd för den läskiga grejen som vi satte upp på ladan längre?
Måste vi sätta upp flera? Eller vad är han rädd för? Jag hatar bara tanken på honom!
Uch!!!! Nu är jag rädd! Jag måste hålla vakt på Bogno också så han inte springer på Bonez.



Va på er vakt!

Mvph bonggos!




Kommentarer
Postat av: Anonym

D:)

2010-10-25 @ 20:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0