FN firande!

Hejj!

Idag så firade min skola FN!
Jag tycker fn är viktigt. Det är typ över hundra länder som är med i fn!
Jag skickade in lite pengar en gång när det var skoljoggen (50 kr tror jag).





Det här är FN märket.
I skolan skulle vi måla den här och så fanns det ungefär 7 dikter om fn. Man skulle välja en dikt och skriva den och rita en bild till dikten.
Jag kan skriva den dikten jag valde:


När jag ser stjärnor tänker jag på mäniskor
När en mäniska dör kanske det tänts en ny stjärna
Det finns så många tusentals stjärnor så jag har den tron

Fin va? jag älskar den.
Den heter Stjärnor. Det kanske är så men vet inte.



Ha en bra fn-dag mvph bonggos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0