Frågesport!

Hej alla pandor!

Idag kållade jag om jag hade fått en kommentar och det hade jag. Den var från poppsy och så här skrev hon:

Jag gillar din blogg jätte mycket! Jag läser den varje dag. Jag undrar om du kan ha lite mer pussel och frågesporter?
Jag tycker att det är roligt. Och kan du har lite mer inlägg i veckan. Mvh Poppsy

Så skrev hon. Så nu ska jag försöka uppnå de målen så nu blir det fråge sport. Ni skriver svaren i kommentarena. Den som vinner vinner äran för det är ju det bästa priset. Jag kommer att ha 4 frågor.


Vilken klass går jag i?

Vad heter min man i panfu?

Vad är 27+52=?

Är det någon som skrämmer mig ofta?


Klura på mvph bonggos!













Kommentarer
Postat av: poppsy

Fråga ett:4b.Fråga två:Edward.Fråga tre:79. Fråga fyra:ja

2010-10-09 @ 15:49:33
Postat av: Goldy

Hej bonggos!

Roligt med frågesport!!

Här är mina svar:

4, Edward, 79, ja.

Det var mina svar det, hoppas jag har rätt och vinner!

Mvph Goldy

2010-10-10 @ 17:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0