Hjälpa till!

Hej alla pandor!

När jag skulle kolla om det var maskindag eller leveldag så såg jag att Proffesor Bookworm stod där.
Jag klickade på honom och han sa att när han skulle laga gåtmaskinen så satte han fel sladd i fel utag och fick en elchock! Han vågade inte försöka igen och bad mig om hjälp. Jag ville hjälpa till. Han sa att det var för farligt att fixa det med bara händerna och att jag skulle gå till sjukhuset och fråga där om dom hade ett par gummihanskar.
Det var en kille i sjukhuset som sa att han hade gummihanskar men i en låda med ett kombinaskonslås för att komma in. Kombinaskonen var svår men med hjälp av min pappa kunde jag lösa den. Jag fick hanskarna och fixade gåtmaskinen. Sen så sa Proffesor Bookworm att han var trött efter elchocken och skulle sova.
Ojj! Han skulle ju såva då måste vi ju vara tysta.

Vi låter Proffesor Bookworm sova och ses snart igen.

mvph bonggos!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0