Jag blev skrämd!

Hej alla pandor!

Idag när jag gick till slottsgården så såg jag att Carl Carusos han skrämde mig!
Han sa att det var snart halloween och att den läskigaske dräkten var nog Bonez!
Han ville tävla mot mig. (sten sax påse)
Om jag vann skulle jag få välja en dräkt! Jag vann!!!! Jag valde denna dräkt:







Jag har den på mig nu! Hihi!
Imårgon bitti ska jag vecka Edward och skrämma honom! Hahaha!
Det ska bli kul!
Jag är hexan surtant!
Nee jag skoja! Haha.Jag har gjort en liten dikt eller sång eller nått:

Halloween halloween jag älskar dig
Du ger mig godis och bus du ger mig godis och bus
Halloween halloween min kära halloween!

Hehe lite dålig men ändå. Jag verkade inte vinna tävlingen som man skulle rita en halloweenklädsel till en panda




Happy halloween mvph bonggos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0