Cykelfest!

Hej alla pandor!!

Igår var jag på cykelfest!

Om ni inte vet vad det är så här är en förklaring:

Varje familj får en lapp där det står ett gatunummer på. Då cyklar man dit och där är det en familj som har gjort förrätt. När man har ätit förätten öppnar man andra lappen och där står det ett annat gatunummer och då cyklar man dit och äter middag. Sen cyklar man hem för att man har blivit utavald att göra efterrätt. Och då kommer det hem en annan familj och äter efterrätt hos en.

Om ni inte förstår fråga frågan i kommentarena. När min familj hade gjort efterrätten så cyklade alla till efterfesten som var i ett hus vid älvsjäskogen. Det var super duper roligt. För alla barn gick in i skogen kl halv elva och det var super läskit.
Sen lekte vi limbo och jag kom trea av tio ungefär och den som kom etta var jätte super kort och jag var den längsta.


mvph bonggos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0