Läxor!

Hej! När jag var i skolan idag så skulle vi få läxor och då tänkte jag åå nej läxor blää! För att nästan alla i hela värden hatar ju typ läxor. En gång så fick jag läxor en fredag och jag hade matte och engelska. Jag kunde inte göra läxorna på fredag för att jag hade fridrott då och hann inte på lördagen och på måndag hade jag orientering. Och på tistag alltså den sista dagen att göra läxorna på var jag supertrött och det var ganska sent alltså runt åtta för det är ju då man vill mysa med familjen och då sa mamma att jag måste göra läxan och jag tjatade och tjatade att jag inte orkade. Men till slut sa min mamma till mig på skarpen att jag behövde göra läxan så jag gjorde det. Och det kändes som hundra timmar att göra läxan fast det tog tjugo minuter ungefär. Sen på onstagen rättade fröken läxorna och jag hade typ två fel i engelskan och två fel i matten och jissa varför. Jo jag hade ju varit så trött och inte tänkt så mycket så ja det gick dåligt!






på bilden så är det inte jag det är nån tjej jag hittade bilden på google!


mvph bonggos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0