Mobbing!

Hej alla pandor! Detta inlägg handlar om mobbning. Mobbning finns på var och en skola tyvärr Bris är ett bra företag som jobbar mot mobbning. Panfu är ju en säker sajt så man inte kan bli mobbad i panfu. Man kan bli men det är svårt efter som panfu är så skydat mot fula ord. T.ex på Habbo så kan man bli taskigt mobbad lätt. Jag blev det så därför spelar jag inte det. Det är väldigt hämskt man kan till och med bli mobbad på internet och det är vanligt på fb. Därför är det rikktigt viktikt att du tänker mot det som blir utfrysta. Bris kan man ringa också om sina föräldrar är dumma mot en också. Jag har läst en blogg där en blev utslängd från sin pappa. Den personen ringde bris. Så om du är mobbad eller känner dig otryg så få tag på Bris så hjälper det dig. Hjlp mig och alla andra som hatar mobbning att försök att vara snäll mot alla. Behandla alla andra kompisar i din klass och andra som du själv vill bli behandlad plus lite till. Mobbning är fel. Om du tycker som jag skriv en kommentar och jag vet vilka som tittar för bi min blogg så ni vet. Så om du bara kommer förbi och ser min blogg för första gången så skriv en kommentar ändå. FÖR MOBBNING ÄR FEL!
Mvph Bonggos

Bogno har skrivit detta inlägg till min blogg!

Kommentarer
Postat av: Goldy

Hej bonggos!

Vilket bra inlägg att du skrev om mobbning. Jag är också emot mobbning. Kommer inte på att skriva nåt annat.

Mvph Goldy

2010-09-02 @ 08:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0