Nya kläder!

Hej! Äntligen kommer dom nya kläderna här är en bild!





Snygga!!!!



Jag tycker att de här kläderna är perfekta höstkläder. Och killens hatt är ju perfekt om man är trollkarl! Och vet ni jag ÄLSKAR KLÄNNINGEN den är så perfekt tycker inte ni så skriv i kommentarena och beskriv vad ni tycker. Flickans klänning har jag på mig nu och här kommer en bild på mig!

 

 

Fin va om ni tycker  det så skulle det vara jätte snällt om ni skrev en kommertar till mig om min nya stil.

mvph bonggos

 


Kommentarer
Postat av: Goldy

Hej bonggos!

Din nya stil var jättesnygg. Jag brukar ha olika stilar varje dag för jag tycker om lite olika stiler så där men din nya stil var jättesnygg till dig. Ja klänningen var jättefin och söt. Jag funderar på att köpa den själv.

Mvph Goldy

2010-09-02 @ 08:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0