Trollkaren Smach!

Andra avsnittet av trollkaren smach::::



När vi hade gått ut en bit i skogen så sa min mamma att vi skulle sova här. Då pussade jag min mamma och hon gav sig av.
Jag och Sara började apcka upp. Vi satte upp tältet. Klockan var sju och det började bli kallt så vi gjorde mat.
Vi gjorde upp eld och grillade korv. Det blev jätte smarrit! Sen la vi oss i våra sovsäckar och pratade och bärettade för varann vem man var kär i! Jag sa att jag var kär i en som heter Eric och Sara sa att hon var kär i Markus.
Sen bärettade vi spökhistorier. Sara bärettade en jätte läskig historia den hanlade om en man som dödade ucsh!
Sen somnade vi. Jag drömde om mannen som dödade. I drömmen dödade han min mamma! När jag vaknade så låg fortfarande Sara och sov och jag började gråta för att drömmen var så läskig!
När Sara vaknade sa hon att hon också hade drömt en mardrömm.
Vi gick ut ur tältet och klädde på oss vi hade varma kläder.
Sara sa att hon skulle gå ut i skogen för att kissa. Efter fem minuter så började jag bli orolig.
Efter tio minuter så började jag ropa på Sara men inget svar.
Var hon borta????????




Mvph bonggos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0