2011

Heej alla Bonggos pandor!!!
Jag orkar inte fixa med blå färg nu :P
Men nyss så kollade jag på klockan...
De är ganska kul faktiskt men då stod de 2011:

Inte precis 2011 då men xD

Klockan är änå ganska mycket för att sitta vid datan :P

Men då menar jag bara på en vardag :)

Ni kan fatta att jag har svårt att komma på något att skriva...

Jag skriver liksom om 2011 att jag såg de på en klocka haha :D

Jag var ju på forbolls träning nyss och har duschat och gjort mig ny men ska bara ta lite kvälls mat typ :s

Men heejdå!

Skriver nog på Lördag också så håll koll!!

Mvph BOGNO :D:):P;)


Kommentarer
Postat av: Sheris

Kolla in min nya VANLIGA blogg www.esseys.blogg.se ;)<3

2011-01-14 @ 16:42:21
URL: http://esseys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0