Det är slut!!!

Hej alla pandor!!!

Hirry ska sluta med panfu så han har gjort slut!!
Jag är jätte ledsen!
Men jag tror att jag kan hitta en ny....
Hirry var snäll söt rolig ch allt bra!
Jag fattar inte att han har slutat med panfu!!!
Jag kommer sakna honom jätte mycket!
Är det någon som vill vara ihop med mig?
Då måste den killen vara......

Snäll söt rolig guldpanda och vara över level 47.
Kommentara om du är så!!
Så här ser hirry ut nu......





Saknar dig redan hirry!

mvph bonggos!

ps. kolla gärna in min och bognos blogg

www.bonggosbogno.blogg.se



Kommentarer
Postat av: Hirry

Jag.. jag antar att jag är söt, snäll och rolig och guldpanda är jag, och på level femtio ;) Men hur i hela friden hittade du min nya stil hatten tog jag på mig: 12:00 (typ)den 30 Januari.



Kolla orsaken till att jag slutade (en liten stund)



http://hirryoemilio.blogg.se/



Jag gillar inte det!

2011-01-30 @ 17:04:00
Postat av: mollymo

Va? Jag såg ju honom igår..

2011-02-03 @ 16:32:56
URL: http://panfumollymo.blogg.se/
Postat av: Hirry

2011-02-05 @ 07:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0