Hejhej!

Hej alla pandor! Jag är Bonggos barn hihi :P Jag Bloggar ju i PanfuStars men jag älskar ju att blogga så jag fick gäst blogga hos Bonggos!! Ja kommer att göra de ungefär 3-2 inlägg i veckan. Men om hon reser bort någon gång så kommer jag att skriva inlägg på hennes blogg. Ibland kanske vi kommer skriva inlägg tillsammans hihi :D Vi kallar ju min och Bonggos blogg tviling-bloggarna. Efter som MaoBao (min syster) gör våra designer och för att vi är så bra vänner vi tre. Jag ska berätta lite om mig själv. Jag är en panda som har en stor panda släckt. Och därför kan jag inte alla namn i min familj. Och jag älskar att blogg. Är tre år i panfu och har en underbar flickvän som heter Vilva. Min pappa är Edward. Min mat som jag älskar mest är Sushi! Jag har ett marsvin som heter Lilja. Rätt nygligen dog ett av mina marsvin hon hette Leia (uttalas Leja) Ääää vad ska jag skriva mer??? Okej ni får skriva kommentarer vad jag ska skriva om! Så vi sees snart! Mvph BOGNO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0