Interjuv med Bogno!!!

Hej alla pandor!
Idag ska jag ha en interjuv med Bogno!!!!!
Jag kommer altså fråga honom lite frågor.
Okej är du redo Bogno?
Bogno: Ja sätt igång!!

Hur gammal är du på panfu?
Bogno: Ja jag är tre år på panfu.

Berätta lite om dig själv.
Bogno: Jag är en busig och charmig kille. Och jag älskar att blogga och göra bus!!!!!

Vad heter din blogg?
Bogno: Jag delar blogg med Edward. Bloggen heter Panfustars.blogg.se
Den handlar om panfu och om mitt riktiga liv. Hihi!

Vad är din hobbys?
Bogno: Fotboll, blogga, vara med vänner och att spela tvärflöjt.

Vad är din favofärg?
Bogno: Min favofärg är blå.

Vad är din favoritmaträtt?
Bogno: Sushi.

Har du några syskon?
Bogno: Ja! Men jag kommer inte ihåg alla namn. Hehe!

Vad heter din tjej?
Bogno: Hon heter Vilva. Och hon är värdens snällaste tjej!


Mvph Bogno och bonggos:)!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0