Krångel+skolstart!

Hej alla pandor!
Om ni undrar varför jag bara har skrivit ett eller två inlägg idag är för att......
på min familjs dator funkade inte internet.
Jag kunde inte komma in på blogg.se eller panfu.se
Jag blev jätte ledsen!!!!
Min pappa kan fixa det men han jobbade.
Så min mamma fixade det:)!!!!!!!!!!!!!!!
Tack mamma. Jag försökte att ansluta men det gick inte!



Imorgon börjar skolan!
Läskigt!!!
Jobbigt! Måste upp kl. kvart i sju!!!!!!!
Fyyyy. Orkar inte...
Kan inte bara skolan börja tolv då får jag sova två timmar mer och se på tv i en timme!!!!
Plugga plugga plugga........
Och läxor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa inte läxor.


mvph bonggos!!!

ps. i engelskaläxan ska vi lära oss 30-40 ord:(!!!!

Kommentarer
Postat av: godisbit

Hej alla pandor! Jag undrar en sak: Nån som vet addressen till Chloes blogg??? Skulle va tacksam för svar!

2011-01-11 @ 14:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0