Svar svar svar!

Hej ala pandor!!!
Jag har fått fyra eller fem frågor på frågeveckan och här kommer svaren på dom!!!!!

TeodorDs fråga:
Hur får man en header animerad och hur gör man dom så coola??
Svar: Jag har inte gjort min header. Det är maobao ledsen men jag kan inte svara på den.

Godisbits fråga:
Hej bonggos! Kan vi ses på panfu någon gång? Och när kommer svaret på där man ska hitta dig?
Svar: Ja vi kan ses på panfu någon gång! Och svaret kommer alldenes snart!

Cias fråga:
Har du youtubekonto? Och kan du lägga in en film på din blogg?
Svar: Nej jag har inte youtube konto.
Men jag kan fråga Bogno om han kan hjälpa mig.

Goldys fråga:
Hej!
Det är väl maobao som har gjort din header, hoppas jag har rätt.
Pandakramar goldy
Svar: Ja maobao har gjort din header.

mvph bonggos!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0