Tre matcher !!!

Hej alla pandor!!!


Idag ska jag spela två innebandymatcher och imorgon en innebandymatch.
Den andra matchen idag ska jag spela med dom som är ett år äldre!!
Kul!
Jag har gjort det innan.
Mamma tyckte att det blev lite mycket men det tycker inte jag!
Jag och Bogno har skapat en till blogg tillsammans!
Men jag kommer såklart fortsätta blogga i den här bloggen!!
Jag kommer blogga mer i den här bloggen.
Den bloggen heter......

www.bonggosbogno.blogg.se

Jag har inte skrivit nått i den än men jag kommer det.
Jag kommer skriva om samma saker i den bloggen.
Alltså om panfu och om mig.
Jag skriver i slutat av dagen hur det gick med matcherna.


mvph bonggos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0